FAQs
Antwoorden op veelgestelde vragen
Bezorgen, bestellen, betalen
Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?
Als je iets op het internet bestelt, dan wil je het natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben! Plaats je jouw bestelling voor 15.00 uur ‘s middags, dan streven we ernaar om het binnen een werkdag, na ontvangst van je betaling, te versturen. De aflevertijd van de bezorgdienst komt hier nog bij. Houd er daarom rekening mee dat je het pakketje ongeveer binnen twee à drie werkdagen in huis hebt. Het kan zijn dat we een paar dagen op een evenement staan, dan is de levertijd wat langer. Dat geven we dan aan op de website en op onze Facebook pagina.
Wat zijn de bezorgkosten?
We rekenen binnen Nederland Euro 3,50 voor het bezorgen van je pakketje. Bestel je voor meer dan 100 Euro? Dan bezorgen we gratis.
Onderstaand vind je de bezorgkosten naar de meest populaire landen.
Rest van Europa, met uitzondering van Zwitserland: Euro 5,50
Rest van de wereld: Euro 16,00
Ook naar België en Duitsland bezorgen we gratis boven Euro 100!
Bestel je een product en laat je dat bezorgen buiten de Europese Unie? Let dan op dat er lokale belastingen en importheffingen van toepassing kunnen zijn. Deze zijn niet bij de prijs inbegrepen en zijn voor rekening van de ontvanger.
Ik kan het product dat ik wilde hebben niet meer terug vinden op de site, wat is er gebeurd?
Helaas is het product dan uitverkocht. Wil je meer informatie, dan kan je altijd contact met ons opnemen.
Hoe werkt het betalen?
Kan ik retourneren?
Het kan natuurlijk voorkomen dat de door jou bestelde items niet zijn wat je ervan had verwacht. En hoewel we dat natuurlijk jammer vinden, is het geen probleem om de producten terug te sturen.
We hanteren alleen wel een aantal regels:
-Stuur binnen 30 dagen na ontvangst een mail naar info@equirex.nl waarin je aangeeft welke artikelen je wilt terugsturen of ruilen. Je krijgt dan per mail een retournummer van ons. Als je alleen wilt terugsturen, vermeldt in de mail dan je bankgegevens en hoe je aan EquiRex betaald hebt.
-Als je wilt ruilen vermeldt dan wat je gaat terugsturen en welk product, kleur en maat, je er graag voor in de plaats wilt ontvangen.
-Stop de (kopie) pakbon bij de artikelen in de verpakking.
-Graag de artikelen (onbeschadigd, niet gedragen en niet gewassen en met hang tags) indien mogelijk in de originele verpakking retour sturen.
-De kosten van verzending naar EquiRex zijn voor jouw rekening. Voor het ruilen worden niet opnieuw verzendkosten in rekening gebracht.
-Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, krijg je je geld teruggestort op je rekening of krijg je een nieuw item toegestuurd.
-De beste manier om een pakket naar ons retour te sturen is via PostNL.
Stuur het pakje naar:
Equirex Products BV
Postbus 60
4033ZH Lienden
Let op: met DHL4you terugsturen gaat niet, zij bezorgen niet naar een postbus. We kunnen de retourzendingen helaas niet ergens anders laten bezorgen.
Graag je retournummer en achternaam duidelijk op de verpakking zetten.